شایعه d Buzz در طراحی وب سایت حرفه ای - شرکت طراحی سایت

Wiki Article

تجربه نشان داده زمانی که یک مشتری به دنبال استفاده مجدد کالا یا خدماتی است که قبلا استفاده کرده و یا حتی از طریق بازاریابی دهان به دهان به او معرفی شده، اولین کاری که به ذهن او می‌رسد، چک کردن سایت و جستجو در اینترنت است.

اما اگر از تاریخچه و شروع آن بگذریم باید با هم بررسی کنیم که، اصلا این درگاه چیست وچه فایده‌ای برای ما دارد.

بد نیست بدانیم که مزیت طراحي وب سايت حرفه اي چیست و چرا باید این هزینه را پرداخت کنیم؟

یک اقدام ضروری و مهم برای هر شرکتی، ورود به دنیای آنلاین با استفاده ازطراحی وب سایت شرکتی است.

 خبر خوب این است که منابع الهام برای طراحی وب بدون اغراق بیشمارند و شما با جستو جو در اینترنت می‌توانید منابع زیادی را برای آن پیدا کنید.

برای ساخت سایت با وبزی دیگر نیاز به استخدام طراح سایت و یا یادگیری طراحی سایت ندارید و در کمتر از یک ربع می توانید سایت دلخواه خودتان را طراحی کنید.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم بخوانید: هزینه طراحی یک وب سایت حرفه ای چقدر است؟

امروزه افزونه‌های بسیار زیادی برای وردپرس طراحی شده اند که ما در این بخش ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

با صرف نظر از آنکه حوزه کاری شما چه چیزی است، در هر وبسایتی برخی از صفحات (برگه‌ها) هستند که معمولا وجود آنها ضروری و ثابت است. مثل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما و غیره؛ به این سایت همین خاطر در این بخش قصد داریم به شما نحوه ایجاد یک صقحه (برگه) در وردپرس را آموزش دهیم تا علاوه بر ایجاد صفحات ضروری، بتوانید در آینده هر صفحه‌ای را که نیاز داشتید خودتان به راحتی اضافه کنید.

فهرست‌های دربردارنده برگه‌های می‌باشد که شما قبلا ایجاد کرده‌اید تا کاربر بتواند به آنها دسترسی سریع‌تری داشته باشد. این بخش از سایت از نظر سئو اهمیت بالایی دارد و مهم‌ترین صفحات سایت از قبیل، دسته بندی محصولات، برگه‌هایی مانند برگه‌های درباره ما یا تماس باما در بخش فهرست قرار می‌گیرند.

ما در این مقاله از آموزش وردپرس به شما طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت را آموزش خواهیم داد تا اینجا کلیک کنید کسب‌کارتان را در اینترنت به خوبی معرفی کنید و درآمدتان را چندین برابر نمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده آموزش رایگان وردپرس اینجا کلیک کنید.

تنظیمات: در این بخش تنظیمات اصلی از قبیل انتخاب زبان، انتخاب تاریخ، تنظیمات ادامه مطلب برخی از بخش‌های پیشخوان و …. قرار دارد.

برای ادامه مطلب آن که بتوانید یک سایت مدرن طراحی کنید، در مرحله اول باید از نیاز کاربران و چگونگی تعامل آن‌ها با وبسایتتان مطلع شوید. استفاده از تکنیک‌های طراحی‌های مدرن، پروژه شما را برجسته‌تر می‌کند و باعث می‌شود تا اثر بهتر بر کاربر داشته باشد.

یکی از اهداف طراحی وب منحصر به فرد کردن وبسایت است و یه همین علت استفاده از انیمیشن در وبسایت‌تان باعث می‌شود تا  کیفیت تجربه کاربری سایت شما مقداری زیادی افزایش پیدا کند شما با اضافه کردن انیمیشن می‌توانید به مخاطبان حس بخصوصی را القا کنید و باعث پویا تر شدن سایت تان شوید.

Report this wiki page